بستن


ادم های سمی چه کسانی هستند؟

این افراد سمی اند، از آنها دوری کنید


«آدم‌های سمّی چه نشانه‌های دارند؟ از کجا بدانید که با یک فرد سمّی معاشرت می‌کنید و اگر این‌طور است، بایدها و نبایدها در این خصوص کدم‌اند؟ سروکار داشتن با افراد سمّی اجتناب‌ناپذیر است.

این افراد سمی اند، از آنها دوری کنید

آدم‌های سمّی همه‌جا حضور دارند. آن‌ها نه‌تنها زندگی‌تان را نابود می‌کنند و جلوی پیشرفت شمارا می‌گیرند، بلکه می‌توانند شمارا تا سطح خودشان پایین بیاورند و شمارا نیز به یک فرد سمّی تبدیل کنند.

همان‌قدر که سم‌زدایی از بدن با خودش افزایش بهره‌وری درنتیجه سلامت جسمانی را به همراه دارد، با بیرون کردن این افراد از زندگی‌تان آرامش خاطر هم نصیبتان خواهد کرد. خوشبختانه راه‌هایی برای مقابله با این افراد وجود دارد. هدف این مقاله آگاهی رساندن درباره شناسایی این افراد، چگونگی برخورد با آن‌ها و به حداقل رساندن آسیب آن‌ها است.

افراد سمّی منطق را زیر پا می‌گذارند. برخی از آن‌ها از تأثیر منفی خودشان بر اطرافیانشان بی‌اطلاع هستند و برخی دیگر به‌ظاهر از ایجاد آشوب و عصبانی کردن دیگران لذت می‌برند.

یادگیری چگونگی برخورد با افراد مختلف مهم است؛ افراد سمّی هرگز ارزش تلف کردن وقت و انرژی شمارا ندارند و چه بسیار که از هر دو می‌گیرند. افراد سمّی پیچیدگی، نزاع و بدتر از همه، استرس بیهوده ایجاد می‌کنند.

تحقیقات اخیر از دانشگاه فریدریش شیلر در آلمان نشان می‌دهد که افراد سمّی تا چه حد خطرناک هستند. محققان دریافتند مواجهه با محرکی که احساسات منفی قوی ایجاد می‌کند، درست شبیه مواجهه با افراد سمّی هستند که سبب می‌شود مغز فرد موردبررسی واکنش‌های استرسی شدیدی را بروز دهد. خواه نامش یک نگرش منفی، بی‌رحمی، سندروم قربانی یا تنها دیوانگی محض باشد، این افراد به مغز شما استرس شدیدی وارد می‌کنند که باید به هر قیمتی از آن دوری‌کنید.

مطالعات مدت‌ها است نشان داده‌اند که استرس می‌تواند تأثیری منفی و درازمدت بر مغز داشته باشد. حتی مواجهه چندروزه با استرس، سودمندی یاخته‌های عصبی در هیپوکَمپِس را به خطر می‌اندازد؛ ناحیه مهمی از مغز که مسئول استدلال و حافظه است. هفته‌ها استرس سبب لطمه برگشت‌پذیر به سلول‌های مغزی می‌شود و ماه‌ها استرس می‌تواند آن‌ها را برای همیشه نابود کند. افراد سمّی شمارا فقط بدبخت نمی‌کنند بلکه واقعاً به مغز شما آسیب می‌رسانند.

توانایی کنترل احساسات و آرام ماندن تحت‌فشار، رابطه مستقیمی با عملکرد شما دارد. تَلِنت‌اِسمارت (TalentSmart) تحقیقی را بر روی بیش از یک‌میلیون نفر انجام داده است. آن‌ها دریافتند ۹۰٪ از افرادی که بهترین عملکرد رادارند، آن‌هایی هستند که در مواقع استرس قادرند احساساتشان را مهار کنند و می‌توانند آرام بمانند. یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های آن‌ها، توانایی شناسایی افراد سمّی و دورنگه داشتن آن‌ها است.

اغلب گفته می‌شود هر آدمی برآیندی از پنج‌نفری است که بیشترین وقت خود را با آن‌ها می‌گذراند. حال اگر شما فقط به یکی از آن پنج نفر هم اجازه سمّی بودن بدهید، به‌زودی خواهید دید که آن‌یک نفر چقدر قادر است جلوی موفقیت شمارا بگیرد.

نمی‌توانید امیدوار باشید از افراد سمّی فاصله بگیرید، مگر این‌که آن‌ها را بشناسید. برای این کار کسانی که مردم‌آزار هستند یا صرفاً بودن در کنارشان دشوار است را از آن‌هایی که واقعاً سمّی هستند، جدا کنید.

نکات زیر درباره انواع افراد سمّی است که باید به هر قیمتی از آن‌ها فاصله بگیرید تا خودتان سمّی نشوید.



منبع : وب سایت عصر ایران

next

گرد آورنده : irsanat.com :( ولی براتلو )
تاریخ ارسال :  1397/6/31     
تعداد مشاهده :3651
دیگر مطالب مرتبط با موضوع : روانشناسی


آخرین مقالات ارسالی

دستگاه تی دی اس متر(TDS)

دستگاه پی اچ متر دیجیتال

هدایت سنج آب,EC متر

فتومتر پرتابل دیجیتال

دماسنج دیجیتال

مولتی متر دیجیتال

ph متر خاک

ph متر، ph سنج

Tds متر

آمونياك سنج

سنسور ph سنج ، پراپ ph سنج

EC متر ، EC سنج

ph سنج هانا ، تستر ph هانا

رفرکتومتر ، قند سنج

EC/TDS متر ، هدایت تی دی اس سنج

EC/TDS/PH متر ، تستر های مولتی پارامتر آب

ترازو آزمایشگاهی

اکسیژن متر آنلاین

پی اچ ph سنج آنلابن

هدایت و تی دی اس سنج آنلاین ،EC/TDS تابلویی انلاین

اکسیژن سنج DO متر آنلاین تابلویی

محصولات شرکت آدوا ADWA -ADWA

تجهیزات کنترل و اندازه گیری آنلاین

کلر سنج

فروش فوق العاده تجهیزات آنلاین تابولویی

محصولات شرکت ای زد تایوان AZ

فلکسی تستر، کلر، کلراید، سختی، سختی کلسیم، مس، روی،سیلیسم



فروشگاه ایران صنعت ،بررسی انتخاب و خرید آنلاین

فروشگاه ایران صنعت در سال 1388 تاسیس گردید، که مفتخر است ، با عرضه محصولات ابزاردقیق ، برق الکترونیک ، ابزارآلات و تجهیزات صنعتی در سراسر کشور با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
ENAMAD logo-samandehi

آدرس : کرج چهار راه کارخانه قند به سمت میدان هفت تیر خیابان پناهی کوچه پناهی 1 پلاک 61 ساختمان اهورا واحد یک
شماره تلفن : 02691300551
شماره همراه : 09106978820 واتساپ ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا ، ای گپ روی این شماره می باشد
شماره نمابر : 30008666850361
افراد آنلاین: 68
تاریخ :1403/2/29
پرداخت آنلاین شبکه اجتماعی یوتیوب اینستاگرام شبکه اجتماعی فیس بوک

تمامي كالاها و خدمات اين سایت، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه میاشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به ایران صنعت میباشد.